Het merk Courir, dat in 1980 werd opgericht, is DE referentie voor sneakers in Frankrijk met een focus op mode en vrouwen. De winkels van Courir richten zich op stedelijke jongeren in de leeftijd van 15 tot 25 jaar en bieden het beste van de grootste merken. Met zijn aanbod aan sneakers, kleding en modeaccessoires voor mannen, vrouwen en kinderen, voorziet Courir in de behoeftes van een hele generatie. Lees verder
Het merk Courir, dat in 1980 werd opgericht, is DE referentie voor sneakers in Frankrijk met een focus op mode en vrouwen. De winkels van Courir richten zich op stedelijke jongeren in de leeftijd van 15 tot 25 jaar en bieden het beste van de grootste merken. Met zijn aanbod aan sneakers, kleding en modeaccessoires voor mannen, vrouwen en kinderen, voorziet Courir in de behoeftes van een hele generatie.
Met de claim "Share The Sneaker Spirit", oftewel "Deel de sneakergeest", richt Courir zich tot iedereen en deelt het zijn passie voor de sneaker. Het is veel meer dan een trend, het is een ware gemoedstoestand die de generaties overstijgt. Het merk wil zo de sneaker nog verder ontwikkelen en nodigt alle consumenten uit om hun visie te delen.
Corruptie bestrijden, hoe doen we dat? Courir zet zich in voor een voortdurend verbeteringsproces om de risico's van corruptie op te sporen en te voorkomen en al dan niet laakbare praktijken te bestraffen. Onze leveranciers engageren zich eveneens tot transparante handelspraktijken, aangezien bij de opstelling van een contract een systeem voor de evaluatie van onze derden wordt ingevoerd, met onder meer de ondertekening van een integriteitscharter. De groep Courir heeft een waarschuwingssysteem voor ethische kwesties opgezet waarmee medewerkers en partners elke overtreding van de gedragscode of de wet in het algemeen kunnen melden. In geval van twijfel en bij een concrete situatie kunt u ons op de hoogte brengen via het e-mailadres ethics@courir.com
Neem contact met ons op via info@stappen-shoppen.nl om het profiel aan te vullen met o.a. uw website, telefoonnummer, Facebook, openingstijden, omschrijving, faciliteiten, menukaart en acties.
Sinds 1989 is America Today de ‘place to be’ voor Amerikaanse merken. Eastpak, Levi Strauss, Wrangler en Russell, allemaal brands die wij als eersten...
Het duo Hell’O uit België beheerst het grafisch ontwerp als een 21ste eeuwse Jheronimus Bosch. Zij lieten zich voor deze muurschildering inspireren do...